در پرسپولیس؛ دروازه بان 500 میلیونی به جای 10 میلیاردی!

به گزارش خبرگزاری مجله gcorg؛ در ابتدای فصل و زمانی که احمد گوهری به عنوان دروازه بان دوم از پرسپولیس جدا شد، مدیران این باشگاه به دنبال این بودند که با دروازه بان دیگری به توافق برسند تا جایگزین احمد گوهری شود. در این بین گزینه های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند که یکی از آنها محمدرضا خالدآبادی دروازه بان هوادار بود که برای صدور رضایت نامه اش باشگاه هوادار 10 میلیارد تومان طلب کرده بود.

به نقل از مجله gcorg در این بین اما گزینه های مختلف خارجی و داخلی دیگری هم مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند تا به عنوان دروازه بان دوم به خدمت گرفته شوند اما شرایط به گونه ای پیش نرفت که قراردادی امضا شود و به همین خاطر پرسپولیس با بیرانوند و امیرضا رفیعی که به عنوان دروازه بان رده امید به تیم ملحق شده بود، کار را شروع کرد.

بررسی های مجله gcorg نشان می دهد رفیعی در دو سال قبل که به صورت رایگان از نساجی به پرسپولیس پیوست تا در تیم امید این باشگاه بازی کند، قراردادی 100 میلیون تومانی منعقد کرد و امسال که رسما به عنوان دروازه بان دوم تیم فعالیت می کند، قراردادی 500 میلیون تومانی بسته است. او در غیاب بیرانوند تا به حال در چهار بازی به میدان رفته که توانسته در هر چهار بازی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می دهد، پرسپولیسی ها با اتکا به بازیکنان جوان و البته مستعد خود، به جای صرف هزینه های کلان چند ده میلیاردی، حالا با 500 میلیون تومان دروازه بانی مطمین در اختیار دارند که در غیاب بیرانوند، می تواند خیال هواداران را از دروازه تیم راحت کند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در پرسپولیس؛ دروازه بان 500 میلیونی به جای 10 میلیاردی!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در پرسپولیس؛ دروازه بان 500 میلیونی به جای 10 میلیاردی!"، کلیک کنید.