عملیات موشکی ایران ضررهای مالی و نظامی بسیاری به اسراییل زد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

سرهنگ پاسدار مهدی مشتاقی در گفت وگو با خبرنگار مجله gcorg اظهار داشت: امام راحل در اوایل انقلاب نهادی را به نام سپاه تاسیس کرد که از بطن مردم برخاسته است به همین جهت سپاه یعنی مردم و مردم یعنی سپاه، این بدان علت است که از جمعیت مردمی برای تاسیس این نهاد بسیج شدند و این نهاد شکل گرفت.

وی افزود: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف اعم از غایله گنبد، هشت سال دفاع مقدس، سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم جهت خدمت رسانی به آنان بوده است، در شهرستان اردستان هنگام جنگ تحمیلی مردم بالغ بر یک هزار شهید تقدیم انقلاب نموده که تعداد بسیاری از آنان پاسداران سپاه انقلاب اسلامی بوده است.

مشتاقی خاطرنشان کرد: امروزه شیطنت های دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه بی علت نیست زیرا امروزه انقلاب اسلامی ایران شکوهمند تر از گذشته همچون امپراتوری بزرگ ایران در دنیا عمل کرده و تمام مستضعفین جهان چشم به این نظام مقدس و رهبری معظم انقلاب آن دوخته اند و این مقوله برای دشمنان جمهوری اسلامی سخت است.

مسوول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: هدف دشمنان انقلاب اسلامی امام زمان (عج) است، به همین منظور در تعداد زیادی از دانشگاه های آمریکا به طور تخصصی در مورد امام زمان شناسی، مباحث ظهور شناسی، سپاه شناسی، ایران شناسی و شیعه شناسی فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در راس جبهه مقاومت قرار دارد و به همین دلیل از انقلاب هراس دارند و توطیه های مختلف را برنامه ریزی می کنند. امروز انرژی هسته ای ایران در اوج قدرت در دنیا قرار دارد که مرهون شهدایی چون علی محمدی و فخری زاده هاست.

مشتاقی ادامه داد: در دوران همه گیری ویروس کرونا، جمعیت بسیاری در جهان فوت شدند و این ویروس توسط صهیونیست ها منتشر شد که در طول این مدت سپاه در کنار مردم و وزارت بهداشت بود.

مسوول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: امروزه بنابر فرموده امام راحل، تضعیف سپاه و سایر نیروهای مسلح از گناهان کبیره بوده و برخلاف سابق کلیه نیروهای مسلح و سازمان های امنیتی ایران در اوج قدرت و شکوه قرار دارند، رژیم صهیونیستی قصد نابودی حماس را در جنگ غزه داشت که موفق نشد.

وی اضافه کرد: شش ماه است که رژیم صهیونسیتی غزه را بمباران می کند و به طفل شیرخوار، زن و مرد رحمی نمی کند و جنایت های بسیاری را انجام می دهند.

مشتاقی گفت: همانطور که داعش در سوریه و لبنان عمل کرد و مردم باید بدانند که جبهه مقاومت، پاکستان، افغانستان، لبنان و جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کردند.

مشتاقی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، ابراز داشت: انقلاب اسلامی پاسخ این جنایت را داد و پادگان نظامی رژیم صهیونیستی رو با خاک و خون یکسان کرد زیرا اسراییل سفارت ایران در سوریه را منهدم و در جنگ های گذشته آمریکا و اسراییل نیابتی عمل می کردند ایران نیز نیابتی عمل می کرد ولی امروز حمله به سفارت حمله به خاک یک کشور تلقی می شود بنابراین جنگ روبرو انجام شد.

مسوول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج اردستان افزود: خباثت رژیم صهیونیستی را باید به تمام دنیا نشان داد و نباید در مقابل این ها کوتاهی کرد چرا که جنایت های بسیاری توسط این رژیم منحوس انجام شده و در گذشته هم به پیامبران و امامان نیز جسارت ها کرده اند.

وی تصریح کرد: امید می رود با همکاری مسوولان عالی کشور و دولت، از مشکلات اقتصادی نیز برون رفت پیدا کنیم و در این زمینه سپاه نیز در کنار مسوولان و مردم خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات موشکی ایران ضررهای مالی و نظامی بسیاری به اسراییل زد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات موشکی ایران ضررهای مالی و نظامی بسیاری به اسراییل زد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.