درمان پسوریازیس با قهوه گانودرما

پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که باعث می شود سلول های پوستی به سرعت تولید شوند و در سطح پوست جمع شوند. این امر باعث ایجاد لکه های قرمز، پوسته پوسته و خارش دار روی پوست می شود. قهوه گانودرما یک نوشیدنی حاوی قارچ گانودرما است. قارچ گانودرما دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی و ضدمیکروبی است. این خواص باعث شده است که قهوه گانودرما به عنوان یک درمان طبیعی برای بیماری های مختلفی از جمله پسوریازیس مورد مطالعه قرار گیرد.

درمان پسوریازیس با قهوه گانودرما

درمان پسوریازیس با قهوه گانودرما

مطالعات نشان داده اند که قهوه گانودرما می تواند به کاهش التهاب و قرمزی پوست، کاهش تولید سلول های پوستی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک کند. این عوامل می توانند به بهبود علایم پسوریازیس کمک کنند. ایا قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی خوب است ؟ در یک مطالعه، 60 نفر مبتلا به پسوریازیس خفیف تا متوسط به مدت 12 هفته روزانه 3 گرم عصاره گانودرما مصرف کردند. نتایج نشان داد که مصرف عصاره گانودرما باعث کاهش قابل توجهی در شدت علایم پسوریازیس، از جمله قرمزی، پوسته پوسته شدن و خارش شد.

نه، پسوریازیس قابل درمان نیست. هیچ درمان شناخته شده ای برای پسوریازیس وجود ندارد، اما درمان هایی وجود دارد که می تواند به کاهش علایم و بهبود کیفیت زندگی کمک کند. که میتوان به استفاده از قهوه های گانودرما دکتر بیز و سیر سیاه دکتر بیز  اشاره کرد. خیر، پسوریازیس ناشی از استرس نیست. پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی است که اعتقاد بر این است که ناشی از نقص سیستم ایمنی است. با این حال، استرس در برخی موارد می تواند شرایط را بدتر کند. پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی است که در آن، بدن بیمار با تولید آنتی بادی به تشکیل بیش از حد سلول های پوستی می پردازد. این بیماری درمان قطعی ندارد اما گروهی محقق چینی با مطالعه ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس به این نتیجه رسیده اند که این قارچ باعث درمان و کنترل این بیماری تا حدود بسیار زیادی می شود.

اگر از پزشکان طب سنتی بپرسید به شما خواهند گفت که هر چیزی راه حلی دارد و درمان  هر بیماری و دوای هر درد در دل طبیعت و مواد طبیعی نهفته است. قارچ گانودرما لوسیدوم ( ملقب به ریشی و لینگژی) قارچی بسیار خوش رنگ و زیباست که قدمتی طولانی در طب سنتی چینی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، چربی خون و بسیاری از بیماری های عصبی  داشته است. قارچ گانودرما با دارا بودن مقدار فراوان آنتی اکسیدان، تری ترپن ها، و بتاگلوکان و دیگر عناصر لازم برای تبدیل کردن آن به یک قارچ جان افزا، باعث تقویت سیستم ایمنی و درمان بسیاری از بیماری های پوستی می گردد.

این قارچ نه تنها بیماری های پوستی بلکه بسیاری از بیماری ها و سرطان ها را درمان می کند و موجب افزایش طول عمر می شود. از این روست که در چین به قارچ جاودانگی شهرت دارد. بیاید تا کمی بیشتر در مورد قارچ گانودرما و پسوریازیس بدانیم. پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که در آن با تشکیل آنتی بادی فرمان های سیستم ایمنی با اختلال روبرو شده و گلبول های سفید به سلول های خود بدن حمله می کنند، و و باعث تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد و تجمع آن روی سطح پوست می شوند. پوست اضافی به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای تشکیل می شود که به آنها عموما پلاک می گویند.

در مطالعه دیگری، 40 نفر مبتلا به پسوریازیس خفیف تا متوسط به مدت 8 هفته روزانه 1.5 گرم پودر قارچ گانودرما مصرف کردند. نتایج نشان داد که مصرف پودر قارچ گانودرما باعث کاهش قابل توجهی در شدت علایم پسوریازیس شد. مطالعات بیشتری برای تایید اثربخشی قهوه دکتر بیز برای ترک اعتیاد مورد نیاز است. با این حال، نتایج مطالعات موجود نشان می دهد که قهوه گانودرما می تواند یک درمان طبیعی امیدوارکننده برای پسوریازیس باشد. علت اصلی پسوریازیس چیست؟ علت پسوریازیس ناشناخته است، با این حال، اعتقاد بر این است که مربوط به سیستم ایمنی بیش فعال است که باعث التهاب در بدن می شود و باعث رشد سریع سلول های پوست می شود. عوامل دیگری که ممکن است نقش داشته باشند عبارتند از استعداد ژنتیکی، محرک های محیطی و تغییرات هورمونی.

این پلاک ها نتیجه ی التهاب و تولید و تجمع پوست است. در این بیماری سیستم ایمنی بدن دستور تولید بیش از حد سلول های پوستی را می دهد. به طور معمول پوست مرده در بدن هر 28 تا 30 روز با سلول های جدید جایگزین شده و سلول های نو بر سطح پوست قرار می گیرند در حالی که در بیماری پسوریازیس سلول های پوستی هر دو تا سه روز تولید میشوند و فرصت جایگزینی به سلول ها داده نمی شود در نتیجه  چندین لایه پوست روی هم تجمع پیدا میکنند و تبدیل به پلاک می شوند. این پلاک ها معمولا روی آرنج زانو ها و پشت بیماران هستند اما ممکن است در هر نقطه ای از بدن تشکیل شوند.

پسوریازیس یک بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری خود ایمنی است که شخص خود بیمار با آن دست و پنجه نرم میکند. پس جای نگرانی نیست و لزومی به محدود کردن بیمار از تماس با بقیه نیست. پسوریازیس اسم یکی بیماری های پوستی است که شاید نا اشنا باشد برای شما ولی این یکی از بیماری های شایع در کل جهان است به خصوص در ایران، و ما اینجا هستیم تا درباره چه نوع قهوه گانودرما برای پسوریازیس خوب است اطلاعات خوب و مفیدی را به شما بدهیم. بیماری پسوریازیس اغلب به صورت لکه های قرمز و زاید در تمام نقاط بدن رشد میکنند و نمایان میشوند.

این زاید های قرمز رنگ خارش های زیادی و ناخوشایند با خودشان می اوردند که بسیار ارزده است، بیماری پسوریازیس جدا از همه اینا باعث کاهش اعتماد بنفس افراد در جامه میشود و ممکن است خطرات روحی بدی را برای افراد پیش بیاورد پس بهتر است هر چه زودتر با این بیماری زشت مبارزه کنیم. شاید ندانید ولی قهوه های گانودرما دکتر بیز تماما درمانی هستند و خواص بسیار مفیدی برای بدن به خصوص بیماری پسوریازیس دارند. ترکیب اصلی قهوه های گانودرما قارچ گانودرما است که سرشار از خواص است و خیلی مفید است برای پسوریازیس که تمامی این خواص در تمام جهان ثبت شده است. پسوریازیس در هر رده سنی ممکن است رشد کند، و دلیل اصلی این بیماری اختلالات پوستی و گلبول های سفید است.

قارچ گانودرما اسم یک نوع قارچ درمانی است که بیش از 4 هزار سال است که در تمام دنیا به عنوان یک قارچ درمانی استفاده میشود و تحقیقات بسیار خوبی بر روی ان انجام شده است و نتجیه تماما مثبت بوده است. جالب است بدانیم که گانودرما باعث جلوگیری بیشتر 30 نوع بیماری میشود که واقعا شگفت انگیز است! ترکیبات اصلی قهوه های گانودرما پودر قارچ گانودرما است که با ترکیبات دیگری مثل جنسینگ، خرنوب و قهوه عربیکا ترکیب شده است و به راحتی قابل تهیه و مصرف است. قهوه های گانودرما انواع مختلفی دارد که باید با انها اشنا شویم، قهوه های گانودرما شامل: قهوه سوپریم گانودرما، قهوه موکا گانودرما و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز است که هر کدام خاصیت های بسیار مفیدی را دارد.

خاصیت اصلی گانودرما سم زدایی بدن است و مبارزه با انواع بیماری ها به خصوص پسوریازیس، ولی حالا میخواهیم بدانیم که چه نوع قهوه گانودرما برای پسوریازیس خوب است؟ تاثیر قهوه بر زود انزالی مردان تا کنون مثبت بوده و بسیاری از مردان برای درمان این مشکل استفاده از قهوه را انتخاب کرده اند . کدام قهوه گانودرما را برای پسوریازیس مصرف کنیم؟ پسوریازیس (Psoriasis) که با نام های بیماری صدف پوستی یا صدفک هم شناخته می شود یک بیماری خود ایمنی پوستی است. یعنی در این بیماری سیستم ایمنی سیگنال های نادرست ارسال می کند و به همین دلیل رشد سلول های پوست افزایش می یابد. در حالت طبیعی بدن، سلول های پوست از عمق و از لایه های زیرین به سمت روی پوست حرکت می کنند و به صورت سلول های مرده از بدن خارج می شوند.

ولی در بیماری پسوریازیس با رشد بیشتر سلول ها، چندین لایه سلول مرده روی پوست جمع می شود که حالتی فلسی و پوسته پوسته به وجود می آورند. سلول ها در سطح پوست بدن، چرخه زندگی سریع تری دارند و با سرعت زیاد تولید می شوند. به همین دلیل بافت زمخت، ضخیم و نقره ای رنگی به وجود می آورند که باعث خارش، التهاب و قرمزی پوست می شود. هدف از درمان پسوریازیس توقف رشد سریع سلول هاست. باید متذکر شد پسوریازیس  بیماری واگیردار و مسری نیست. ولی می تواند به بخش های دیگر بدن نیز آسیب برساند و  برای خود فرد خطرناک شود. این بیماری ممکن است در مواقع مختلف تشدید شده، بهبود پیدا کند یا مجدد بروز کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان پسوریازیس با قهوه گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان پسوریازیس با قهوه گانودرما"، کلیک کنید.