امنیت مرزها با رویکرد حمایت از تولید داخلی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

امنیت مرزها با رویکرد حمایت از تولید داخلی - خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله gcorg، سردار جلال ستاره بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از مرزهای شمال استان اردبیل اظهار کرد: قاچاق کالا و سوخت در مرزهای کشور دو معضل جدی است که مرزبانی فراجا تلاش می کند این دو آسیب را با تدبیری مناسب به حداقل برساند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش میزان کشفیات کالای قاچاق را در ماه های اخیر شاهد بودیم و ماموران مرزبانی و دریابانی سعی کردند تا مانع از قاچاق سوخت و کالا شوند.

جانشین مرزبانی فراجا ادامه داد: این پدیده در مرزهای جنوب کشور به ویژه خلیج فارس و دریای عمان بیشتر ملموس بوده که با راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت سعی شد تا در مناطق ساحلی و مرزی از سودجویی و فرصت طلبی قاچاقچیان جلوگیری شود.

سردار ستاره بیان کرد: با توجه به تفاوت قیمت محسوس سوخت در داخل کشور و خارج از ایران ما با پدیده قاچاق سوخت گازوییل و بنزین روبرو هستیم که مرزبانی تا حد امکان سعی کرده تا جلوی این اقدامات به ویژه شناورهای باری و تجاری حامل کالای قاچاق سوخت را در مناطق ساحلی و آبراهی جنوب کشور بگیرد.

وی اضافه کرد: در سایر مناطق مرزی کشور امنیت و آرامش خوبی برقرار است و ما هیچ تهدید مرزی را شاهد نیستیم.

جانشین مرزبانی فراجا به حوادث مرزی شرق کشور و تلاش قاچاقچیان موادمخدر و اقدامات ایضاعی تروریست ها اشاره و اظهار کرد: نه تنها با اقدامات به موقع شاهد دفع این توطیه ها بودیم بلکه سعی کردیم تا اجازه تهدید مرزها را به دست نشانده های بیگانگان ندهیم.

سردار ستاره خاطرنشان کرد: در کنار مرزبانان مرزداران غیرتمند نیز یاریگر تامین امنیت مرزها هستند که نمونه موفق آن را در مرزهای استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد هستیم که هیچگونه تعرض و تهدید مرزی را شاهد نبودیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امنیت مرزها با رویکرد حمایت از تولید داخلی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امنیت مرزها با رویکرد حمایت از تولید داخلی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.