خدمت رسانی به 354 مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

خدمت رسانی به 354 مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی - خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

محسن ذاکریان در گفت وگو با خبرنگار مجله gcorg اظهار کرد: انتقال 61 مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی 191 نفر و امدادرسانی به 141 نفر از جمله خدمات امداد و نجات است که در این مدت در 15 پست ثابت و 13 پست سیار فعال هلال احمر ارایه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در این مدت 213 نفر به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر مراجعه کرده اند، گفت: علاوه بر این 193 نفر از خدمات مراکز توانبخشی و 1716 نفر از داروخانه جمعیت هلال احمر استفاده کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت 68 مرکز در قالب طرح خدمات یکپارچه نوروز 1403 و ماه رمضان گفت: این خدمات علاوه بر 30 پایگاه ثابت امداد و نجات، در هفت پست موقت امداد و نجات، دو تیم توانا، 25 مرکز پاسخگویی اضطراری، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد هوایی و یک تیم آنست ارایه می شود.

ذاکریان با بیان اینکه در این مدت 77 هزار و 790 نفر راهنمایی و درباره نقاط حادثه خیز اطلاع رسانی شدند، تصریح کرد: مشارکت 34 هزار و 879 نفر در پویش بهرفت (بهینه کردن رفتار ترافیکی)، ایمنی سازی دو هزار و 389 مکان و ارایه خدمات امدادی و کمک های اولیه به 9 هزار و 375 نفر را از دیگر خدمات انجام شده برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: هم چنین در این مدت 34 هزار و 844 کودک از فضای دوستدار کودک این ایستگاه های استفاده کرده اند.

وی توزیع سه هزار و 63 بسته معیشتی، برپایی 30 سفره افطاری و توزیع پنج هزار و 549 بسته افطاری را از جمله اقدامات انجام شده در راستای پویش هلال رحمت بیان کرد و گفت: در این مدت سنجش مخاطرات پیشگیری شده مانند فشارخون برای 14 هزار و 734 نفر و ارایه خدمت آموزش مهارت های امداد و کمک های اولیه به 16 هزار و 653 نفر در ایستگاه های نوروزی انجام شد.

ذاکریان با اشاره به فعالیت 1923 نفر روز در قالب کمیته داوطلبان گفت: 35 هزار و 992 بهره ور از طرح های مروجین سلامت، پویش هلال رحمت، مرهم زایر، پویش بشر دوستی و… بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش های مخاطرات، احیای قلبی، مسمومیت و … در 278 ایستگاه انجام شده است خاطرنشان کرد: توزیع چهار هزار و 565 بسته فرهنگی، برگزاری دو هزار و 244 مسابقه و توزیع بیش از 18 هزار نسخه کتابچه، پوستر و بروشور از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده در این مدت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت رسانی به 354 مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت رسانی به 354 مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.