فهم حرم بودن جمهوری اسلامی راهبرد دستیابی به آرمان های شهداست

فهم حرم بودن جمهوری اسلامی راهبرد دستیابی به آرمان های شهداست

مجله gcorg/کرمان وزیر آموزش و پروش گفت: مهمترین کلیدواژه که در وصیت نامه سیدالشهدای انقلاب به اوج خود رسید موضوع حرم بودن جمهوری اسلامی است و امروز اگر همین راهبرد را دنبال کنیم شکست ناپذیر بوده و به همه آرمان های شهدا دست یافته ایم زیرا فهم حرم بودن این کشور فهم عمیق و راز بسیار وثیقی است.

رضامراد صحرایی، عصر امروز 17 اسفندماه در کنگره شهدای معلم و دانش آموز اظهار کرد: با گذشت چند ماه از انفجار تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از دانش آموزان، هر روز ابعاد تازه ای از زندگی این شهدا روشن می شود.

وی ادامه داد: دست نوشته دانش آموز شهیده المیرا حیدری نژاد با عنوان ” من می توانم” توسط معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش با محوریت معاونت پرورشی کرمان به پویشی تبدیل می شود تا جلوه ای از فرهنگ مقاومت در سراسر کشور فراگیر شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که همانطور که وعده کردیم به یاد هر یک از این شهدا مدرسه ای خواهیم ساخت ، تصریح کرد: اولین مدرسه در چهلم شهادت این شهدا به نام مجموعه شهدا و مدرسه شهدای دانش آموز کرمان افتتاح شد.

وی تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصه این بچه ها را کتاب کند تا در آینده مادران لالایی آن را برای فرزندان خود بخوانند که چگونه نوجوانان بزرگ این سرزمین آینده را می دیدند و مکتب حاج قاسم آنان را چنین بزرگ کرده بود.

صحرایی تصریح کرد: فیلم های خلاقانه از اولین روز کلاس های درس پس از حادثه تروریستی 13 دی ماه باید به اثری ماندگار تبدیل شود و روایت این 26 نفر همانند روایت « آن 23 نفر» باید سینه به سینه نقل شود تا این فرهنگ ساری و جاری در بین ما بماند.

وی ادامه داد: این مراسم به عنوان روز شهید برگزار می شود زیرا امسال 22 اسفند، روز شهید مصادف با ماه مبارک رمضان است و وزارت آموزش و پرورش روز شهید را در کرمان و در کنار دانش آموزان و معلمان کلاس حاج قاسم برگزار می کند تا تلنگری برای ما باشد که راجع به شهید بیندیشیم و آن را روایت و تعریف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که ولی فقیه و حجاب پرتکرارترین موضوع در وصیت نامه شهدا است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ویژگی ممتازی دارد که حاج قاسم خود را جان فدای آن و ملت می داند.

پایان خبر مجله gcorg

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فهم حرم بودن جمهوری اسلامی راهبرد دستیابی به آرمان های شهداست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فهم حرم بودن جمهوری اسلامی راهبرد دستیابی به آرمان های شهداست"، کلیک کنید.