شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران برای ملت ما بسیار سخت است – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران برای ملت ما بسیار سخت است - خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله gcorg، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی قمی عصر امروز چهارشنبه در مراسم سنگر سپاری حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مبلغین، مبلغات و تمامی کسانی که در کار ترویج و نشر حقایق اسلام ناب فعالیت دارند در حقیقت به پیروی از سید الساجدین (ع) در امر خطیر جهاد تبیین وارد شده‌اند و امیدواریم خداوند متعال به ازای هر قدم که در راستای اسلام ناب محمدی قدم برمی‌دارند به این افراد برکت و توفیق عنایت کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در جایگاه مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، افزود: جا دارد در کنار تشکر از این برادر فاضل و مجاهد خود مجال را محترم شمرده و از کسانی که بدون داشتن عنوان حقوقی برای تبیین حقایق مکتب الهی زحمات بسیاری کشیدند تشکر کنم.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری درواقع سرمایه‌ای ارزشمند هستند و خوشبختانه به اجتماع هم مومنانه و تجمیع اراده‌های الهی اتفاقات بسیار مثبتی در استان چهارمحال و بختیاری رخ داد همچنین از تفکرات ایشان در گستره ملی نیز به صورت جدی استفاده می‌شد البته این روند همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی عنوان کرد: مردم ایران خصایص بسیار زیبایی دارند و با وجود اینکه این خصوصیات در برخی اقوام برجسته‌تر هستند اما می‌توان گفت خصوصیت ملی و متعلق به تمامی مردم ایران است یکی از این ویژگی‌ها محبت به میهمان و تکریم آن‌ها است، ما ایرانیان مردمانی میهمان‌نواز هستیم که این امر بسیار ستودنی است و متأسفانه دشمنان میهمان عزیز ما را به شهادت رساندند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به روحیه میهمان‌نوازی مردم ایران، اضافه کرد: شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران برای همگی ما سخت است و به طور حتم خون‌خواهی ما را در پی خواهد داشت، ایرانیان به سادگی از کنار این اتفاقات عبور نمی‌کنند چراکه تکریم میهمان برای آن‌ها امری بسیار مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: جا دارد از مردم چهارمحال و بختیاری، نوجوانان، جوانان و بانوان قیور و زحمت‌کش این استان که برای ترویج اسلام ناب و تبیین حق و حقیقت مصمم هستند تشکر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در پایان با اشاره به اقدامات مهمی که در زمان مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این امر موجب افزایش توقع‌ها در این زمینه شده لذا انتظار می‌رود تمامی کسانی که تاکنون در میدان بودند بیش از پیش همت کنند تا اتفاقات بزرگی رخ داده و انشاالله زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران برای ملت ما بسیار سخت است – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران برای ملت ما بسیار سخت است – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.