افزایش 14 هزار متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی مرکزی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

افزایش 14 هزار متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی مرکزی - خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله gcorg، روح الله سهرابی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر 11 میلیون و 300 هزار خدمت سرپایی و 70 هزار خدمت بستری ارایه شده، بالغ بر 35 هزار عمل جراحی همچنین بیش از 9 هزار و 300 تولد در مراکز بیمارستانی انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در 2 سال اخیر 10 کلینیک دیابت و فشار خون در مراکز زیرمجموعه تامین اجتماعی تشکیل شده و 113 هزار پرونده مربوط به بیماران سالمند در خصوص بیماری های مزمن تشکیل شده است.

سهرابی افزود: 3 بیمارستان تامین اجتماعی در اراک، ساوه و شازند تامین اجتماعی فعال است که بیمارستان شازند به تمامی مردم شهرستان ارایه خدمت می کند و 14 درصد از بخش درمان در حوزه بستری، سهم سازمان تامین اجتماعی در استان است.

سهرابی صیانت مالی از بیمه شدگان و کاهش پرداخت از جیب را در اولویت اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در استان مرکزی نزدیک به 2580 پرونده برای این زوجین تشکیل و 70 میلیارد ریال در راستای حمایت از این جامعه هدف پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 2 هزار و 672 پرونده برای بیماران صعب العلاج استان مرکزی تشکیل و بالغ بر 70 میلیارد ریال به این بیماران پرداخت شده است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر 190 نیرو جذب شده، گفت: در 2 سال اخیر، 11 طرح توسعه ای و افتتاحی با اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال اجرا و 14 هزار و 115 مترمربع به فضای درمانی در استان نیز اضافه شده است.

سهرابی با بیان اینکه سازمان در خصوص پرونده الکترونیک گام های بلندی برداشته است، گفت: استان مرکزی سال گذشته در حوزه نسخه رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ارایه خدمات درمانی رایگان برای افراد بالای 65 سال در مراکز غیرملکی سازمان از دیگر خدمات این ارگان است ، گفت: این سازمان دومین تولید کننده خدمات درمانی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 14 هزار متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی مرکزی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 14 هزار متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی مرکزی – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.