بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در گیلان برگزار می‌شود

بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در گیلان برگزار می‌شود

مجله gcorg/گیلان رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: در آستانه روز رشت با همراهی سه بخش کافه، رستوران و صنایع وابسته در شهر خوراک ایران نمایشگاه ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

روهام قلیچی امروز شنبه پنجم آبان ماه از برگزاری بزرگترین نمایشگاه خدمات و صنعت غذا و صنایع وابسته خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت شهرداری رشت و اداره‌کل صمت برای نخستین بار جهت عرض اندام نخبگان این حوزه پر مصرف و پرطرفدار نمایشگاه ویژه‌ای جهت رقابت فعالان حرفه‌ای این کسب و کار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالان این عرصه باهم می‌توانند بازار را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهتر کنند، افزود: آنچه ما در صنعت رستوران و کافه با آن روبرو هستیم مانند تجهیزات آشپزخانه و مبلمان در رستوران و کافه باهم مشترک هستند که تمامی آنها در این نمایشگاه به صورت حرفه‌ای برای اعتلای این مشاغل گرد هم می‌آیند.

قلیچی تصریح کرد: با توجه به اینکه واسطه‌گری در فضای اقتصادی بسیار زیاد است و یکی از مشکلات اصلی و فعلی ما هم زیادی واسطه‌هاست لذا این نمایشگاه واسطه‌ها را کنار خواهد زد و برندها می‌توانند آخرین تکنولوژی بازار را در این نمایشگاه عرضه کنند.

وی تکنولوژی و زیرساخت‌هایی مانند فضای مجازی و استارت‌آپ‌ها را بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران کل کشور نیز می‌توانند در این نمایشگاه که در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ آذرماه امسال برگزار می‌شود، حضور داشته و فضای جغرافیایی این بازار بزرگ را به نحو مطلوب شناسایی کنند و از الگوهای موفق برای اعتلاء کسب و کار خود کمک بگیرند.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری غذا و کافه در کشورهای پیشرفته در کنار سایر بخش‌های گردشگری به عنوان یک مسئله توسعه‌ای، کارآفرینی و درآمدزای کشور، تأکید کرد: این نمایشگاه نیز در صدد گسترش و اشاعه این دیدگاه مهم در کشور است و رشت، به‌عنوان شهر خلاق خوراک کشور می‌تواند در این نمایشگاه آذرماه امسال یک سنگ بنا و رویکرد جدیدی را در این عرصه پایه‌گذاری کند.

پایان خبر مجله gcorg

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در گیلان برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در گیلان برگزار می‌شود"، کلیک کنید.