قهرمانی کاراماشین در دوومیدانی/ غوغای دختران در لیگ با ۱۰ رکوردشکنی

قهرمانی کاراماشین در دوومیدانی/ غوغای دختران در لیگ با ۱۰ رکوردشکنی

سومین و آخرین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی تیم کاراماشین آرنا به پایان رسید.

به گزارش مجله gcorg، در پایان مرحله نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان تیم کاراماشین آرنا با مجموع ٩٧٧ امتیاز قهرمان بیست و هشتمین دوره شد.

پس از تیم قهرمان، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و چادرملو اردکان به ترتیب با مجموع ۵٩٢ و ۵۵٣ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

در مرحله سوم این رقابت‌ها پنج رکورد ملی و پنج رکورد باشگاهی هم شکسته شد.

نگین آذری عدالت در ۴٠٠ متر با ثبت زمان ۵۴.۴٨ ثانیه قهرمان شد و رکورد ملی و باشگاهی را شکست.

پریسا عرب در دو ۵٠٠٠ متر با ثبت زمان ١۶:۴٠.۶٢ دقیقه ضمن کسب مدال طلا رکورد باشگاهی این ماده را شکست.

در دو ٨٠٠ متر تکتم دستاربندان با ثبت زمان ٢:٠٧.٢٩ دقیقه رکورد ملی و باشگاهی این ماده را شکست و پیشتاز شد.

در ٣٠٠٠ متر با مانع آتوسا آتش‌بجان با ثبت زمان ١٠:۵٩.٧۴  دقیقه رکورد ملی رده سنی جوانان را جابجا کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

مهلا محروقی در پرتاب دیسک با ثبت حدنصاب ۵٣.٨۴ متر رکورد ملی و باشگاهی این ماده را شکست و قهرمان شد.

همچنین تیم کاراماشین آرنا متشکل از نازنین فاطمه عیدیان، کژان رستمی، تکتم دستاربندان و نگین آذری عدالت با ثبت زمان ٣:۴۶.۴۴ دقیقه ضمن شکستن رکوردملی و باشگاهی۴ در ۴٠٠ متر امدادی موفق به کسب مدال طلا شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، آذرموتپر صنعت پایدار، آکادمی گل‌گهر سیرجان و صنعت مس کرمان به ترتیب در جایگاه های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

پایان خبر مجله gcorg

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قهرمانی کاراماشین در دوومیدانی/ غوغای دختران در لیگ با ۱۰ رکوردشکنی" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قهرمانی کاراماشین در دوومیدانی/ غوغای دختران در لیگ با ۱۰ رکوردشکنی"، کلیک کنید.