روند توسعه و پیشرفت دشتستان سرعت می‌گیرد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

روند توسعه و پیشرفت دشتستان سرعت می‌گیرد - خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله gcorg، ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در مراسم هفته دولت در دشتستان با تقدیر از زحمات استاندار و دیگر مدیران استان بوشهر بیان کرد: کارهای خوبی در استان بوشهر صورت گرفته و این موارد باید ادامه یابد.

وی افزود: در حوزه راه، بهداشت و درمان و… پروژه‌های خوبی در شهرستان اجرا شده است که امیدواریم روند تکمیل این طرح‌ها تسریع شده و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها به ویژه بیمارستان ۱۷ شهریور باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نهضت مدرسه‌سازی و اجرای طرح‌های بنیاد مسکن و لایروبی کانال‌های زهکشی اضافه کرد: در زمینه ورزش شاهد تحول بوده‌ایم و کارهای خوبی از جمله بهبود وضعیت سالن‌ها و زمین چمن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در سخت‌ترین روزهای سال که مردم برای تأمین آب سختی‌های زیادی را می‌کشند کارهای ارزشمندی برای بهبود وضعیت آب در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

رضایی تاکید کرد: برخی از مردم در محلات حاشیه‌ای با مشکلاتی در زمینه آب و برق روبرو هستند که با جدیت این موارد را پیگیری کرده و رئیس‌کل دادگستری استان نیز در بازدید خود بر رفع مشکل این مردم تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌شود قطار توسعه و پیشرفت در دشتستان با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی افزود: به دکتر پزشکیان و دولت جدید کمک می‌کنیم تا شاهد تسریع در روند خدمات‌دهی به مردم باشیم و وظیفه خودمان می‌دانیم که کمک کنیم دولت جدید موفق باشد و این موفقیت را موفقیت خودمان می‌دانیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روند توسعه و پیشرفت دشتستان سرعت می‌گیرد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روند توسعه و پیشرفت دشتستان سرعت می‌گیرد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.