دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم نامه امضا کردند

دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم نامه امضا کردند

تفاهم نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط موثر با دانشگاه ها در قالب تفاهم نامه های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تاسیس دانشگاه و برنامه های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد گفت: حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار موثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

پایان خبر مجله gcorg

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم نامه امضا کردند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم نامه امضا کردند"، کلیک کنید.