آلبوم تصویری «بیداد خموشان»، تازه ترین اثر دویو تآی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مجله gcorg، «بیداد خموشان» کلاژی موسیقایی و برداشتی آزاد از آلبوم «سوگواران خموش» اثر پژمان طاهری؛ آهنگ ساز برجسته ایرانی است که برای دویت سنتور بازتنظیم شده است. این آلبوم تصویری شامل پنج قطعه است که پیش تر در قالب آلبوم صوتی منتشر شده بود و حال با تصاویری بدیع، جان تازه ای به خود گرفته است.

حمید فروزان (سنتور لاکوک 9 خرک)، امیرحسین ریوفی (سنتور می کوک 12 خرک)، سیاوش کامکار (پالایش صدا)، نرگس مظاهری (اصلاح رنگ، تدوین و جلوه های بصری) و حمیدرضا سوسنی (مدیر هنری) عوامل تولید آلبوم تصویری “بیداد خموشان” هستند.

آلبوم تصویری «بیداد خموشان»، تازه ترین اثر دویو تآی منتشر شد

این دونوازی با تمرکز بر ترکیب های گوناگون دویتِ سنتور، فعالیت خود را با کنسرت های دانشجویی متعدّد در دانشکدۀ موسیقی دانشگاه هنر آغاز کرد و در دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اعضا، این اجراها در دانشکدۀ هنرهای زیبای تهران و دانشکدۀ هنر و معماری تهران ادامه پیدا کرد، بارقه های شکل گیری «دویو تآی» حاصل همنشینی و هم اندیشی دوران دانشجویی امیرحسین ریوفی و حمید فروزان در دانشکدۀ موسیقی دانشگاه هنر تهران بود. چندین کنسرت و اجرا در جشنواره های داخلی و خارجی از سایر فعالیت های دویو تآی در یک دهه گذشته است.

«بیداد خموشان» در اسفندماه 1400 به دعوت پژمان طاهری در فرهنگستان هنر اجرا و ضبط زنده شده است که پس از گذشت دو سال، حال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه مندان به موسیقی ایرانی می توانند این آلبوم تصویری را از طریق پلتفرم های معتبر موسیقی تهیه و از شنیدن و دیدن نغمه های دلنشین آن لذت ببرند.

شایان ذکر است که دومین اثر دویو تآی پس از «بیداد خموشان»، آلبومی به نام «ستر سنتور» است که در سال آینده منتشر خواهد شد.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلبوم تصویری «بیداد خموشان»، تازه ترین اثر دویو تآی منتشر شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلبوم تصویری «بیداد خموشان»، تازه ترین اثر دویو تآی منتشر شد"، کلیک کنید.