سوداگر مرگ با 196 کیلو تریاک دستگیر شد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

سوداگر مرگ با 196 کیلو تریاک دستگیر شد - خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله gcorg، سردار علی اکبر جاویدان در در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از قصد جا به جایی یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودرو به مقصد شهرستان داراب مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با تشکیل تیمی به محل اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم در مسیر فرعی روستای دهستان به سمت داراب به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علایم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از تعقیب و گریز طولانی و در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن مقدار 196 کیلو مواد مخدر نوع تریاک در بسته های مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت لحظه ای و شبانه روز در دستور کار پلیس قرار دارد لازم است عموم مردم فهیم و قدر شناس استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوداگر مرگ با 196 کیلو تریاک دستگیر شد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوداگر مرگ با 196 کیلو تریاک دستگیر شد – خبرگزاری مجله gcorg | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.