نظارت مدیریت بحران بر رعایت اصول ایمنی از سوی پیمانکاران/ اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تنبیهی

نظارت مدیریت بحران بر رعایت اصول ایمنی از سوی پیمانکاران/ اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تنبیهی

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تدوین سازوکاری برای تشویق و تنبیه پیمانکاران در رعایت اصول ایمنی و اعمال محرومیت و محدودیت‌های جدید و سختگیرانه در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست خبر داد.

به گزارش مجله gcorg، سجاد موسوی با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی دبیرخانه HSE با حوزه فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: این جلسه‌ای در راستای بهبود وضعیت و اصلاح فرآیندهای مرتبط با مدیریت HSE پیمانکاران و بهره‌برداران واحدهای تابعه شهرداری تهران برگزار شد.

موسوی افزود: در این نشست، فرآیندهای موجود مدیریت HSE پیمانکاران در تمامی مراحل مدیریت پیمان شامل انتشار فراخوان، اسناد مناقصه، برگزاری کمیسیون معاملات و مناقصات، انتخاب پیمانکار، انجام پروژه، اتمام پروژه و برچیدن کارگاه مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت و راهکارهای مؤثری در راستای اصلاح این فرآیندها مطرح شد. از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، بررسی دستورالعمل ارزشیابی عملکرد پیمانکاران شهرداری تهران و اعمال شاخص‌های HSE بود.

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: بر اساس این تصمیمات، پیمانکاران برتر از لحاظ عملکرد HSE مشمول سیستم‌های تشویقی خواهند شد، درحالی که برای پیمانکاران با عملکرد ضعیف، سیستم‌های تنبیهی همچون محدودیت در ظرفیت پیمان و محرومیت از ادامه فعالیت اعمال خواهد شد.

موسوی اظهارکرد: این اقدامات به منظور افزایش کیفیت و رعایت اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پروژه‌های شهرداری تهران در نظر گرفته شده است.

پایان خبر مجله gcorg

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظارت مدیریت بحران بر رعایت اصول ایمنی از سوی پیمانکاران/ اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تنبیهی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظارت مدیریت بحران بر رعایت اصول ایمنی از سوی پیمانکاران/ اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تنبیهی"، کلیک کنید.