تشکیل تیم فوتسال سپاهان، یک برد ۲ طرفه/ برنامه‌ریزی‌‍ ما رسیدن به قهرمانی است

تشکیل تیم فوتسال سپاهان، یک برد ۲ طرفه/ برنامه‌ریزی‌‍ ما رسیدن به قهرمانی است

مجله gcorg/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: امسال لیگ بسیار سختی داریم. بازیکنان در تمام تیم‌ها تقسیم شدند و ما هیچ بازی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. برنامه باشگاه سه ساله است که سال اول با حضور خوب در لیگ و در سال‌های آینده برای قهرمانی باشد.

معصومه رضازاده در گفت‌وگو با مجله gcorg، در خصوص چگونه تشکیل شدن تیم فوتسال بانوان سپاهان، اظهار کرد: با پیشنهادها و صحبت‌هایی که در باشگاه مورد بحث قرار گرفت، تیم فوتسال تشکیل شد. خداراشکر با همکاری سازمان لیگ و باشگاه سپاهان توانستیم فعالیت تیم را آغاز کنیم. در واقع نمی‌توان در دو روز تیمی را بست چرا که مراحلی را باید گذراند. این فعالیت یک برد دو طرفه بود و باشگاه سپاهان، باشگاهی حرفه‌ای است، بنابراین برای لیگ بانوان و ورزشکاران خوب است که می‌دانند در یک باشگاه حرفه‌ای توپ می‌زنند.

وی با بیان اینکه تشکیل تیم فوتسال یک اتفاق بسیار مهمی است، ادامه داد: فراخوانی به اشتراک گذاشتیم. از این فراخوان حدود ۹۰ بازیکن از تمام اصفهان حضور پیدا کردند و توانستیم بازیکنان مستعد را جذب کنیم. باید بگویم فرصت کوتاهی داشتیم که نتوانستیم برای برنامه‌های آینده متمرکز شویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان با تاکید بر اینکه تیم دیر بسته شد، افزود: نظر ما جذب بازیکنان دیگری بود، اما هدف باشگاه در سال اول حضور بود که بتوانیم بازیکنان مستعد بیشتری را برای تیم جذب کنیم. یکسری جوان‌ها در کنار تیم هستند که مانند پازلی یکدیگر را کامل می‌کنند. برنامه باشگاه سه ساله است که سال اول با حضور خوب در لیگ و در سال‌های آینده برای قهرمانی باشد.

رضازاده با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد از تیم را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: امسال لیگ بسیار سختی داریم. بازیکنان در تمام تیم‌ها تقسیم شدند و ما هیچ بازی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. در بازی قبل تیم حریف را شکست دادیم. حریفی که برای قهرمانی آمده بود. باید بگویم امسال لیگ جذابی است، چرا که تمام تیم‌ها شایسته هستند.

پایان خبر مجله gcorg

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل تیم فوتسال سپاهان، یک برد ۲ طرفه/ برنامه‌ریزی‌‍ ما رسیدن به قهرمانی است" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل تیم فوتسال سپاهان، یک برد ۲ طرفه/ برنامه‌ریزی‌‍ ما رسیدن به قهرمانی است"، کلیک کنید.