سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد

برای دومین سال پیاپی؛

سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد

سمای استان چهارمحال و بختیاری برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد.

ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری مجله gcorg اعلام کرد که سمای استان چهارمحال و بختیاری برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرسه و راهبر برتر پژوهشی در جشنواره کشوری دست سازه ها و اختراعات موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

وی با اعلام آیین اختتامیه جشنواره دست سازه ها و اختراعات دومین رویداد سراسری پژوهشگران مدارس سما، چاپ کتاب، نشریات، مجله و فصلنامه، چاپ مقالات در مجلات علمی و نشریات، ارایه مقاله در همایش های علمی و پژوهشی، اختراعات، دست سازه ها و ارایه در مسابقات و جشنواره ها، افتخارات پژوهشی و فعالیت انجمن های علمی، پژوهشی و مهارتی را ملاک ارزیابی دانش آموزان مدارس سما در جشنواره کشوری دست سازه ها و اختراعات عنوان کرد.

سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت مطلوب مدارس سما بیان کرد: اکنون پنج مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه سما در فارسان، لردگان و اردل مشغول فعالیت آموزشی هستند.

رحیمی متذکر شد: مدرسه ابتدایی دخترانه در فارسان، مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه در لردگان و مدرسه متوسطه اول و دوم پسرانه در اردل تعلیم
و تربیت دانش آموزان این سه شهرستان را برعهده دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سمای استان چهارمحال و بختیاری مدرسه و راهبر برتر پژوهشی شناخته شد"، کلیک کنید.