اجرای طرح آمادگی پیش از دبستان نوآموزان اتباع مجاز خارجی در سمنان

مجله gcorg/سمنان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح آمادگی پیش از دبستان نوآموزان اتباع خارجی مجاز استان به‌همت معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش این استان خبر داد.

آرزو مرادی‌نسب ۲۷ شهریورماه اظهار کرد: طرح دوره آمادگی پیش از دبستان ویژه نوآموزان اتباع مجاز بین ۶ تا ۹ سال با مشارکت مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش(MOE)، سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور(NOM ) و سازمان امور پناهندگان نروژی(NRC) در این استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

 وی با اشاره به لزوم انطباق اجتماعی بین نوآموزان ادامه داد: هدف از اجرایی‌سازی این طرح ارائه خدمات آموزشی برای انطباق اجتماعی و سازگاری عمومی نوآموزان اتباع مجاز با نوآموزان ایرانی است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در این طرح، ۲۴۰ نوآموز با حضور در ۷۲ جلسه، خدمات آموزشی را تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، دریافت می‌کنند .

وی اضافه کرد: آموزش مهارت‌های اجتماعی، زبان‌آموزی، پیش‌نیازهای خواندن و نوشتن و پیش‌نیازهای ریاضی و…از مهمترین عناوین آموزشی این طرح است.

 مرادی‌نسب همچنین با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به خانواده ها و اولیا نوآموزان از مربیان خواست: تا جلسات آموزشی نیز با حضور خانواده اتباع و اولیا نوآموزان برگزار کنند.

اجرای طرح آمادگی پیش از دبستان نوآموزان اتباع مجاز خارجی در سمنان
بازدید معاون ابتدایی در یکی از دوره های آماده سازی-سمنان

پایان خبر مجله gcorg

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح آمادگی پیش از دبستان نوآموزان اتباع مجاز خارجی در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح آمادگی پیش از دبستان نوآموزان اتباع مجاز خارجی در سمنان"، کلیک کنید.