بررسی انواع کولرهای آبی هوشمند

پیش از معرفی و بررسی انواع کولرهای هوشمند آبی باید گفت که این نوع کولرها توسط برندهای معتبر به دو صورت بالازن و بغل زن طراحی و تولید می‌شوند. این کولرهای هوشمند آبی ظرفیت‌های متفاوتی چون 6000 و 8000 دارند که هرکدام از آن‌ها امکانات خاصی را در دسترس قرار می‌دهند که در ادامه به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم در نتیجه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

کولرهای هوشمند آبی ایرومکس

این نوع کولرها دارای موتور BLDC هستند و از تکنولوژی Direct Drive بهره می‌برند بر اساس این تکنولوژی تسمه در این کولرها حذف شده است. این نوع کولر هوشمند آبی به سبب استفاده از درایو و برد اینورتر توانسته میزان مصرف انرژی را تا 1/3 کاهش دهد. کیفیت خنک کنندگی بسیار بالایی داشته و به فیلتر هوا مجهز است بدین ترتیب توانسته میزان گرد و غبار یا ورود حشرات را به صفر برساند. ایرومکس کولرهای مختلفی را طراحی و تولید کرده که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند.

کولر سلولزی بالازن ایرومکس

دریچه‌های کولر سلولزی بالازن ایرومکس در قسمت بالایی قرار می گیرند. اصولا این مدل از کولرهای آبی در تراس یا بالکن خانه بکار گرفته شده چرا که قابلیت کانال کشی طولانی ندارند و باید به محیط نزدیک باشند. از سوی دیگر این کولرآبی سلولزی بوده به همین دلیل در آن از پدهای سلولزی به جای پدهای پوشالی و قدیمی بهرمند می‌شوند. در کولرهای بالازن یک پد اضافی در قسمت بالایی تعبیه شده است بر این اساس بازدهی و سرمای محیط را دو برابر می‌کند. همچنین جالب است بدانید تغییراتی نیز در موتور به وجود آمده به همین دلیل هم قدرت آن را افزایش داده است. این موتورها از نوع BLDC بوده به همین دلیل مصرف انرژی را کاهش داده و بازدهی را بالا می‌برند.

کولر سلولزی بغل زن ایرومکس

کولر سلولزی بغل زن ایرومکس مناسب برای فضاهایی است که در آن‌ها می‌توان به طور طولانی کانال کشی کرد. این نوع کولرهای هوشمند به بهترین شکل با انواع کانال کشی‌ها مطابقت دارند. در این مدل کولر آبی، به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده می‌شود. این نوع پدها عملکردی شبیه به فیلتر هوا داشته و به همین دلیل اجازه عبور یافتن گرد و غبار را به داخل فضا نمی‌دهد. این پدها آب کمتری را در محیط پخش کرده در نتیجه در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌کند.

از جمله نکات مثبت در این کولر را باید بهرمندی از موتورهای قدرتمندی همچون bldc در نظر گرفت که بدون صدا و با کارایی بیشتر به خنک کردن محیط می‌پردازند. در نتیجه با خرید این نوع کولر هوشمند می‌توانید محیطی آرام و خنک را برای ساکنین به ارمغان می آورید. در این مدل نیز مانند کولر بالا زن از ظرفیت های 8000 و 6000 استفاده شده است و هرکدام برای متراژی مشخص طراحی و تهیه می‌شوند. برای اطلاع بیشتر به بلاگ معرفی کولر ایرومکس مراجعه نمایید.

کولر آبی هوشمند اوتک

اوتک یکی از بهترین برندها در تولید و عرضه تولید کولر آبی هوشمند است که توانسته نسبت به سایر برندها امکانات ویژه و مثبتی را در محصولات خود قرار دهد. به دلیل داشتن موتور bldc مقرون به صرفه عمل کرده و همچنین توانسته با استفاده از پلیمر انرژی را بیش از پیش حفظ کند. دارای ریموت کنترل به جهت کنترل از راه دور بوده و همچنین نمایشگری دارد که تمامی اطلاعات مورد نیاز روی آن نمایش داده می‌شود. امکان زمان بندی نیز در آن وجود داشته و سرعت چرخش به چند حالت تنظیم می‌شود. از جدیدترین فناوری‌ها بهره برده و به شکلی طراحی شده که از تسمه و یاتاقان و سایر تجهیزات قدیمی در آن استفاده نمی‌شود.

طول عمر بالایی نسبت به کولرهای قدیمی داشته و نیاز به تعمیرات و تعویض را کاهش می‌دهد. همواره از آب تازه تغذیه کرده و از ایجاد رسوب روی قطعات کولر جلوگیری می‌کند بدین ترتیب هوای دمیده شده در آن حس تازگی و طراوت را ایجاد کرده و فضا بوی آب ماندگی نمی‌گیرد. به دلیل داشتن موتور مغناطیسی تقریبا نیمی از مشکلات کولرهای سنتی چون لرزش و ایجاد صدای ناشی از دینام، طول عمر کم و… را کاهش داده است.

کولرهای هوشمند آبی کول ارث

کولرهای هوشمند آبی کول ارث دارای موتورهای بی ال دی سی بوده به همین دلیل تجهیزات قدیمی چون تسمه و یاتاقان در آن حذف می‌شود. مصرف انرژی را به شدت کاهش داده و بر این اساس توانسته برچسب انرژی A را دریافت کند. به 21 حالت مختلف فرآیند باددهی را انجام داده و به هیچ عنوان در صورت استفاده از آن شاهد افت فشار نخواهید بود. دارای ریموت و ترموستات هوشمند بوده و اصولا محصولات آن با استفاده از پد سلولزی در ضخامتی معادل با 10 سانتی متر پوشیده می‌شوند. جالب است بدانید که دارای پمپ تخلیه اتوماتیک است که از بو گرفتن آب در محیط داخلی کولر جلوگیری خواهد کرد. این آپشن اصولا سفارشی بوده و در تمامی انواع کولر قابل نصب خواهد بود. کولرهای آبی هوشمند این برند به سبب داشتن تکنولوژی BLDC توانایی خنک سازی فضایی به متراژ 200 متر را فراهم کرده است، علاوه بر این به دلیل داشتن پد سلولزی شرایطی را ایجاد می‌کند تا به بهترین شکل محیط را خنک کند.

بررسی انواع کولرهای آبی هوشمند

بهتر است پیش از خرید کولر پلیمری هوشمند از هر برندی به نکات مختلفی دقت داشته باشید، به عنوان مثال در ابتدا به بودجه دقت کنید تا با توجه به آن محصولی را خریداری کنید که مطابق با بودجه شماست. متراژ محیط را بررسی کرده و ظرفیت هوادهی را نیز در نظر بگیرید. از فروشگاهی معتبر کولرهای هوشمند را سفارش داده و از تضمین کیفیت و اصالت محصول نیز اطمینان حاصل فرمایید. بهترین برند را در نظر بگیرید که ایرومکس را می‌توان برند معتبر در این زمینه در نظر گرفت، بدین ترتیب به منظور اطلاعات بیشتر به وب رسایت رسمی ایرومکس مراجعه کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی انواع کولرهای آبی هوشمند" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی انواع کولرهای آبی هوشمند"، کلیک کنید.