انواع کرم پودر های لاکچری کوین و رنگبندی آن

کرم پودر چیست؟

آیا می دانید کاربرد کرم پودر چیست ؟ کرم پودر یکی از لوازم آرایشی ضروری در روتین آرایشی است که به پوست صورت تان ظاهری سالم، باطراوت و زیبا می دهد. به علاوه حتی جزیی ترین آثار خستگی و هر نوع نواقص پوستی را پاک می کند. و با نیازهای هر نوع پوستی به خوبی تطبیق پذیر است. به همین دلیل انتخاب بهترین مارک کرم پودر بسیار مهم است.

انواع کرم پودر های لاکچری کوین و رنگبندی آن

ست کرم پودر لاکچری کوین به همراه پد، محصولی است که برای اصلاح نواقص صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده است. انواع گوناگونی از این محصول در دسترس شماست که از نظر رنگ با هم متفاوت است. کرم پودر لاکچری کوین علاوه بر پوشاندن نواقص کوچک پوست نقش های دیگری هم دارد. کرم پودر کوین همیشه زمانی که حس زیرسازی را ندارید تسکین دهنده هستند. آنها برای تاچ تاپ یا زمانی که برای انجام آرایش تنبل هستید ایده آل هستند. در ادامه مطلب به ویژگی های این کرم پودر لاکچری کوین پرداخته ایم.

سبک روی پوست

قدرت پوشانندگی خط لبخند و خط اخم

جذب زیر 50 ثانیه

اسلاید نرم روی پوست

این محصولات دکتر بیز همچنین یک راه عالی برای درخشان کردن پوست شما در زمانی که صورت شما کدر یا چرب به نظر می رسد است.در واقع کرم پودر لاکچری کوین با کیفیت باید پوشانندگی بالا و بافت سبکی داشته باشد و در این رابطه این محصول می تواند نیاز شما را برطرف کند

نحوه استفاده از کرم پودر لاکچری کوین

گاهی پوست کم آب می شود. کم آبی پوست علاوه بر ایجاد جوش یا خشکی صورت می تواند موجب کیکی شدن آرایش شود و اجازه ندهد کرم پودر روی پوست به خوبی قرار بگیرد.ابتدا صورت خود را تمیز کنید. می توانید با شوینده مناسب پوست به خوبی پوستتان را بشویید. بعد با حوله مناسب به آرامی خشک کنید و مرطوب کننده بزنید. یادتان باشد آرایش همیشه باید روی پوست تمیز انجام دهید.

مقداری از کرم پودر لاکچری کوین را بردارید و به میزان لازم روی یک پالت بریزید. همیشه می توانید مقدار بیشتری در صورت نیاز اضافه نمایید.نوک انگشتانتان را به کرم پودر آغشته نمایید و کرم پودر مایع را به آرامی روی صورت خود پخش کنید. با دو ضربه روی پیشانی، یکی روی بینی، دو ضربه روی گونه، یکی روی چانه شروع کنید.سعی کنید لایه ای نازک از کرم پودر را ابتدا بزنید. سپس در صورت نیاز به بخش هایی که به پوشش بیشتر نیاز دارند ، کرم پودر بزنید.

از نوک انگشتانتان برای جذب کرم پودر روی پوست استفاده نمایید. به آرامی با حرکت دورانی یا ضربه ای سعی کنید کرم پودر را یک دست روی پوست پخش نمایید. وقتی با انگشتان خود کرم پودر را پخش می کنید، گرمای انگشتان شما موجب ذوب شدن و بهتر نشستن کرم پودر می شود.لبه ها را ترکیب کنید. کرم پودر خود را با دقت در بخش خط مو، خط فک و اطراف گوش ترکیب نمایید تا خطوط آشکار ایجاد نشود.2 تا 3 دقیقه اجازه دهید کرم پودر شما خشک شود. اگر هنوز مرطوب است، دستمال کاغذی را به آرامی روی بخش های مرطوب بگذارید و کمی فشار دهید و سپس بردارید تا کرم پودر به خوبی روی پوست محو شود و قرار بگیرد. سرم کوچک کننده منافذ با ترکیبی غنی از عصاره های گیاهی در قدم اول منافذ باز پوست را کوچک می کند و در نتیجه به حفظ رطوبت در بافت پوست کمک می کند و در کنار کرم پودر کین پوستی صاف و زیبا به شما هدیه می دهد

انواع کرم پودر لاکچری کوین بر اساس نوع پوست

کرم پودر برای پوست خشک:

به دلیل اینکه این نوع پوست ها تحریک پذیر هستند و چربی کمی بر روی پوست وجود دارد. همیشه تیره به نظر می رسند. به همین خاطر بهتر است که از کرم پودرهایی با پایه روغنی استفاده شود.

کرم پودر برای پوست های چرب:

این نوع پوست ها همیشه براق به نظر می رسند و دارای منافظ باز بسیاری هستند، پس انتخاب یک کرم پودر اشتباه باعث ایجاد جوش بر روی پوست می شود.

کرم پودر برای پوست های نرمال:

از آنجایی که پوست های نرمال جزو سازگارترین نوع پوست محسوب می شوند و میزان چربی و آب متعادل دارند، استفاده از هر نوع کرم پودر برای آن مناسب می باشد.

کرم پودر برای پوست های مختلط:

یکی از رایج ترین نوع پوست، پوست های مختلط می باشد که فرد با این نوع پوست دارای گونه های خشک و پیشانی و بینی چرب است. برای این نوع پوست بهترین انتخاب، کرم پودرهای هستند که پایه آب داشته باشند.کرم پودر لاکچری کوین لکه های پوست را پوشش می دهد و ظاهری صاف تر و درخشندگی سالم تر ایجاد می کند.این کرم با داشتن پوشش طبیعی رنگ پوست شما را بهبود می بخشد و رنگ پوست شما را یکدست می کند. ترکیبات موجود در کرم پودر لاکچری کوین نیز به طور فعال رنگ زیرین پوست را بهبود می بخشد و درخشندگی طبیعی شما را افزایش می دهد

قیمت کرم پودر لاکچری کوین بیز

قیمت کرم پودر لاکچری کوین در فروشگاه بیز پلاس معمولاً یک قیمت مناسب و شرکتی می باشد که سالانه یکبار تغییر می کند.در فروشگاه بیز پلاس این محصول در کنار سایر محصولات مراقبتی پوست همچون کرم روز و شب لاکچری کوین به صورت اصل و اورجینال از کمپانی سازنده دریافت شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

ست کرم پودر لاکچری کوین همراه پد

ویژگی های این محصول :

به همراه پد

پایه سیلیکونی

واترپروف

پوشش بالا

پوشش مخملی

سبک روی پوست

قدرت پوشانندگی خط لبخند و خط اخم

جذب زیر 50 ثانیه

اسلاید نرم روی پوست

راه تشخیص تن رنگ پوست برای انتخاب کرم پودر مناسب

حتماً تا الان برای خرید کرم پودر فروشگاه های لوازم آرایشی و یا مشاوره های آنلاین آرایشی کلماتی مثل ته رنگ پوست یا تن رنگ پوست را زیاد شنیده اید. ما در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که چگونه توان رنگ پوست خود را تشخیص دهید. بسیاری از آرایشگران معتقدند که بهترین مارک کرم پودر آن است که کرم پودری مناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنیم تا پوستمان زیباتر شود. تشخیص ته رنگ پوست در انتخاب شما رنگ برای مناسب کرم پودر بسیار می تواند کمک کند.

تشخیص ته رنگ و یا تن رنگ پوست کار بسیار آسانی است. در کل سه نوع تن رنگ پوست از جمله پوست سرد ، پوست گرم و پوست خنثی داریم. قبل از هر چیزی باید بگوییم که ته رنگ پوست هیچ ربطی به پوست روشن برنزه و تیره ندارد.شما می توانید پوست روشن و گرم داشته باشید یا همچنین می توانید پوست روشن و سرد داشته باشید.

راه تشخیص رنگ پوست گرم

پوست شما اگر در برابر آفتاب سوخته می شود و پس از مدتی قرار گرفتن در در مقابل نور آفتاب پوستی برنزه پیدا می کنید و رگ های دست های شما سبز رنگ است و جواهرات طلایی بر روی پوست شما جذابیت بیشتری پیدا می کند، در چنین شرایطی پوستی با ته رنگ گرم دارید.

راه تشخیص رنگ پوست سرد

اگر در برابر آفتاب به سرعت پوستتان سوخته می شود و جواهرات نقره ای بر روی پوست شما جذابتر به نظر می رسد، در این حالت شما پوستی با ته رنگ سرد دارید.

راه تشخیص رنگ پوست خنثی

اما اگر در برابر آفتاب پوستتان گاهی برنزه می شود و گاهی سوخته و جواهرات طلایی و همچنین نقره ای بر پوستتان برازنده است، بنابراین پوست شما خنثی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انواع کرم پودر های لاکچری کوین و رنگبندی آن" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انواع کرم پودر های لاکچری کوین و رنگبندی آن"، کلیک کنید.